Snabb årsresume, 2010.

Januari.
Började vara med Emil mer och mer, sov hos han första gången då också.
Februari.
Jag & Emil blev tillsammans och jag började bli jätte kär!
Mars.
Det hände lite saker mellan mig & Emil men det löste sig till slut. Min "extra morfar" dog ....
Trysil med Pontus och Oskar, var så jävla grymt roligt!
April.
>
Det hände lite saker med Syster så att hon hamnade på sjukhus så jag fick vara "barnvakt" åt henne. Började dra igång med körkort på riktigt.
Maj.
Det hände inte så mycket i april. Skolan, Emil, vännerna & körkort.
Juni.
Skolavslutning, sommarlov! Cyklade till Sandviken med bästa vän, var i Mora med familjen Jonsson/Andersson.
Juli.
Cyklade till Årsunda med bästa vän, var i Stockholm, Linköping & Kalmar, började jobba.
Augusti.
Började skolan, bulgarien med mamma, syrran, Lena, Kerstin, Peter och Chania.
September.
Kom hem från Bulgarien till ett kallt Sverige. Åkte till Flottsbro, Stockholm med familjen Jonsson/Andersson.
Oktober.
Syster fyllde år, lämnade in min Iphone, Apu.
November.
Emil fyllde år. Började komma igång med körkortsteorin.
December.
Mosters gullhjärta föddes, KÖRKORT!, Stockholm med Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0