Opereration.

Jag har knappt levt dom senaste tre dagarna för jag har inte kunnat andas riktigt för jag var tvungen att andas genom munnen. Vet ni hur jobbigt det är? Det har tagit kål på mig, har sovit sex timmar dom två senaste nätterna. :)
Jag har i alla fall opererat min nos lite granna, ingen stor sak men jag har haft jätte mycket problem med näsblod och har inte kunnat andas som vanliga människor för min näsa var sne. Så det har dom fixat nu och det är det värsta jag varit med om. Alltså, jag var ju nersövd men efteråt, USCH. Vill aldrig mer sövas. Näsan gjorde inte så ont efter opererationen men allting var så himla jobbigt. Jag kunde som sagt inte andas genom näsan, i armen som jag fick dropp i gjorde ont som in åt helvete när dom hade tagit bort droppet och det gör fortfarande ont, och på den andra armen där jag fick nånting när jag skulle sövas är helt blå/grön och även den gör lite ont.
Och med lite tur så slipper jag en till opereration för min näsa är typ nästan helt rak nu och jag kommer äntligen få andas som normala människor! Fan vad skönt :)
Och imorgon ska jag fika med min efterlängtade Amanda, jag måste köpa nånting till min farbror som fyller år imorgon men dom ska ha en fest här på fredag för pappa fyller år då men han har redan hittat present åt, hehe :) Också kommer jag få vara chaufför på fredag, roligtroligt!! Äntligen får jag köra lite bil alldeles själv. Och det är så skönt att kunna göra det utan att någon sitter bredvid och säger åt mig vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0