If you feel like giving up cause you don't fit in down here. Fear is crashing in, close your eyes and take my hand.

Ibland ångrar jag allt ont som jag sagt till dig. Jag kan tänka tillbaka på den tiden som vi var bästa kompisar, vi var oslagbara. Du var den jag berättade allt för, oavsett vad det än gällde. Vi var ett team, det var du och jag, jag och du.
Allt är borta nu och även om vi kommer hitta tillbaka till varann så kommer det aldrig bli som förr. Vi är för förändrade, jag känner dig knappt längre och jag visste allt om dig. Hur kan man gå från absoluta bästa kompisar till att inte ens kolla på varann när vi möts? På en enda sekund. På en hundradels sekund försvann vår vänskap, vi som alltid skulle hålla ihop.
Förlåt. Jag menar det verkligen. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0