I wanna hold you close under the rain, I wanna kiss your smile and feel your pain, I know what's beautiful, looking at you.

Ska bli bättre på att uppdatera, lovar :)
Jag har APU nu, i tre veckor ska vi vara ute på det, två veckor kvar. Det går kanoners för min del men inte så konstigt eftersom att jag är på Village som jag brukar vara :)
Ihelgen har inte gjort nånting speciellt, i fredags var det meningen att jag och Amanda skulle ut på krogen i Sandviken men när vi kom dit så var det så jävla dött så vi sket i det och åkte hem och sov istället och igår så hade vi godiskväll hos Amanda, tacos till middag, godis, chips och läsk till efterrätt ;)
Och idag har vi varit på köpis, fick en BH med mig hem ifrån Valbo, och ifrån stan så fick en ny rakhyvel och raklödder och ny hårinpackning följa med hem :)
Och nu ska jag bara ligga i sängen och kolla på Greek och sen en film på femman, pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0