Shouldn't, couldn't, haven't.

Jag borde vara en bättre vän. Men jag har ingen sympati.

Jag borde äta mer. Därför äter jag mer.

Jag borde sluta vara en bitch. Men då är det inget roligt längre.

Jag borde sluta svära. Men då är det inget roligt att vara sur.

Jag borde plugga mer. Men stressen tar kål på mig.

Jag borde inte lyssna på rykten. För det stämmer i alla fall inte.

Jag borde inte lägga så mycket energi på utseendet. Men jag vill vara söt.

Jag borde gå min egen väg. Men jag vill gå med Emil.

Jag borde inte bita på naglarna. Därför har jag slutat med det.

Jag borde städa mitt rum. Men jag hinner inte.

Jag borde ta tag i saker. Men orken finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0