helgen.

i fredags så vart det skola först, kollade på film på svenskan men jag gick hem på lunchen för jag hade så himla ont i huve, börjar nog bli småsjuk. men efter ett tag kom älskling så var bara hemma ett tag men sen skulle han kolla på jacka nere på stan så jag följde med dit, köpte en mössa på seafun också. sen på kvällen så lagade jag mat åt oss och syster, lax med potatis, supergott och efter maten blev det bio med emil, "the other guys", var hur rolig som helst och efter bion så kollade vi bara på tv med mamma och syster och somnade nog vid tolv tror jag :)

i lördags så blev vi väckt av min syster som höll på och göra frukost, pannkakor, var jätte gott och senare så åkte vi till lager 157. hittade lite småsaker, kan lägga upp allting senare ikväll. efter det fick vi skjuts av mamma hem till ockelbo, direkt när vi kom in så cyklade vi ner till ica, köpte chips och hyrde film, men precis när vi kommit hem igen så blev vi sugna på kebab och pizza, så emils mamma skjutsade fram oss så vi kunde köpa pizza. 
sen så kollade på film med kicki och erik. 

och idag har vi inte gjort så mycket alls, jag var ute och gick medans emil skruvade cykel och snart ska vi äta tror jag :)



var lite småkallt igår så jag tog på mig emils jeans som är hur sköna som helst! (a) och sen så fick ja cykla på hans 4x hojj också, var lite smått roligt måste jag säga. hehe (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0