The end.

Jag säger stopp för våran vänskap nu, den är över.

Och ja, det är jobbigt att säga upp vänskapen med en person som man har varit vän med över 8 år. Det tar så jävla så mycket, både psykiskt och fysiskt men jag tänker inte vara kompis med någon som tycker sådär om mig, och förmodligen tyckt så ett bra tag. Det är bara falskt, om hon nu har tyckt att jag beter mig slampigt så varför har hon inte sagt någonting tidigare?

Vi har så jävla mycket minnen, både bra och dåliga. Vi har bråkat många gånger men det har aldrig blivit så här och vi har inte ens varit nära på att säga upp vänskapen med varann förut men jag säger stopp nu innan det går för långt. Vi har redan sagt en del saker, visserligen töntiga saker men vi menade nog det mesta av det vi sa. Visst, jag kanske inte menade allting jag sa men jag menade en del saker och det står jag för.

Jag tänker i alla fall inte vara kompis med någon som tycker att jag är en hora, hon av alla människor borde veta varför jag har bettet mig som jag har gjort. Men hon ska föreställa min bästa kompis, min absoluta bästa kompis och kallar mig för hora. Sånt gör inte en kompis, oavsett om man blir hur förbannad som helst.


Så nu säger jag tack & hejdå.


Kommentarer
Postat av: mathilda

och igår sa du att den inte var över?

det var inte dig jag kallade hora på msn först och det har jag redan förklarat att det va stina och för det andra, så nej jag tycker inte att du är en hora, men när du är kaxig så blir jag bara ännu mer uppkäftig och då säger jag en jävla massa saker jag inte menar, det borde du veta om nån. hur kult äre när ni snackar bakom ryggen på mig? ja, jag är tjatig och dryg, men äre du eller jag som tycker det är jobbigast? och nej, jag har ingen jävla aning till varför du har betätt dig som du gjort, men du har verkat jävligt surig och det är en av anledningarna till varför jag blur arg när du inte säger nått så tror jag ju att det handlar om mig fattar du väl själv.

2010-03-31 @ 13:43:15
URL: http://mathildanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0