:)

SVARA OM DU ALDRIG VILL MISTA HONOM
ett. Vad heter han? -
Emil Jonsson
två. Hur gammal är han? - 15 och nån månad
tre. När träffades ni sist?- torsdags
fyra. Vad har han för hårfärg?- Mörkblond.
fem. Brukar han färga håret? - nix,
sex. Vilka färger har han haft?- den som han har nu och grön xd
sju. Vad har han för parfym? - säg det.
åtta. Är han galen? - nä,
nio. Vad är erat första minne? - eh, jadu.
tio. Har ni många minnen ihop?- typ inte.
elva. Vart bor han? - Mitt ute i ingenstans
tolv. Har ni varit utomlands tillsammans? - nixpix
tretton. Hur ser hans klädstil ut?- stooort och färgglatt typ.
fjorton. Vad heter hans syskon?- dennis, linus och hans syster heter väl nånting :)
femton.När träffades ni första gången? - 22 december 2009
sexton. Hur blev ni tsm?- lång historia
sjutton. Vad går han på för sporter?- han cyklar
arton. Vad brukar han göra på helgerna?- mig, cykling, skidor och random saker typ
nitton. vad brukar han göra efter skolan?- cykla, skidor, random saker typ :)
tjugo. Har ni sagt att ni älskar varandra?- jaa
tjugoett. Har han fräknar?- icke sa nicke
tjugotvå. Har ni kollat på film någon gång?- det ända vi gör, ehehehe
tjugotre. Har ni bråkat någon gång?- småtjafsat om onödiga saker men inte bråkat
tjugofyra. Har ni sovit i samma säng?- men ja.
tjugofem. Har ni skrattat tills ni gråtit?- nix
tjugosex. Har du sett honom gråta? - nä men nästan, gullpluppen då :)
tjugosju. Har du sett honom vara riktigt arg?- nix, vill nog inte se det heller
tjugoåtta. Har han sett dig gråta? - nä men jag har gråtit i hans famn, ehehe
tjugonio. Vad ska ni göra i sommar?- cykla som fan enligt han :)
trettio. Har han svikit dig någon gång? - ja..
trettioett. Har ni pratat i telefon någon gång? men ja
trettiotvå. Vad skulle du göra om denna personen dog?- vill inte ens tänka den tanken
trettiotre. Kommer ni vara kompisar om 10 år? - får jag hoppas (:
trettiofyra. Vad är det bästa med honom? - att han är min, min, min!!
trettiofem. Vad skulle du vilja att han ändrade på? ingenting, han är perfekt som han är
trettiosex. Älskar du honom?- gränslöst mycket
trettiosju. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dej? - ehe
trettioåtta. Skulle du ge honom pengar om du vann en miljon? - eh, nä, okejdå, kanske lite :)
trettionio. Har ni varit tillsammans?- jaaa, vi är tillsammans!
fyrtio. Vad har ni för relation?- men vi är tillsammans :):)




älskar dig gränslöst mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0