hero of war

jag är helt jäkla slut i kroppen, orkar inte göra nånting typ.
jag & amanda fick en ide om att cykla till sandviken igår vid nio tiden så vi tvingade med oss mathilda som gav upp efter att vi kommit några km men hon fortsatte hela vägen till sandviken, stackarn!

det hela slutade med att vi hälsade på malin och åt på donken, sen cyklade jag och amanda hem till lilla valbo igen, men mathilda ringde efter adam som fick komma och hämta henne. 
kom hem vid ett tiden och slocknade direkt typ, fyfan vad jobbigt det var. första och sista gången, kan jag lova!!!!

nej nu ska jag klä på mig och CYKLA till köpis och umgås med amanda lite, ska nog köpa ett par nya skor eller om jag köper lite kläder, får se!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0