You make me crazier.

på senaste tiden har jag blivit mesig. jag vågar inte säga det jag känner.
det tar stopp när jag vill berätta om mina känslor, det kommer inte fram nå ord.
jag vill så gärna berätta allt för dig men det tar stopp nånstans.
jag får inte fram det jag vill och därför säger jag nånting elakt/kallt.
jag känner själv att jag har blivit kall på senaste tiden.
jag visar inte mina känslor lika lätt som förr.
och det tar kål på mig, jag vill visa känslor,
jag vill säga vad jag känner för dig men det går inte.
jag vill att hela världen ska få veta vad jag känner för dig, 
jag vill skrika ut mina känslor.




jag är nog inte redo för det ansvaret som kommer med när man avslöjar nånting ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0