Still sick.

pappi hämtade ut min medicin idag, eller dom där huvudvärkstabletterna typ och dom hjälper mot huvudvärken men jag mår sämre över huvudtaget av dom så det kommer typ inte på fråga att jag ska till skolan imorgon.

så missar idrotten imorgon, ig på bad.. och sen missar jag företagsekonomiprovet också, undra om jag får göra det på tisdag men det borde jag få va ? ja man tycker ju det.

och jag fick min efterlängtade glass för en liten stund sen så jag åt glass och kollade på "two lovers", den var faktiskt ganska bra men lite längre kunde den ha vart. funderar på att kolla på en till film eller sova. ehe, jag har sovit i princip nästan hela dagen. sov först till tolv, sen somnade jag om vid tre och vaknade vid sju tiden, ehe.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0