Let's do this now, let's end this now.

Tack till underbara Bella som har fixat min blogg! :)



Och jag har fyra st nyårslöften, eller fem egentligen men det sista är för privat för att skriva ut här :)

sluta bita på naglarna
inte äta så mycket choklad, chips och dricka läsk
bli mer ansvarsfull
gå upp tio kg
inte ha sex med mer än fem personer :D
- Sluta bita på naglarna, har det varje år och ska ha det varje år ända tills jag lyckas!
- Inte äta så mycket choklad, chips och dricka läsk. Önska mig lycka till.
- Bli mer ansvarsfull. Lika där, önska mig lycka till.
- Gå upp tio kg. Kommer ta ett tag då jag knappt kan gå upp i vikt.


Och idag ska jag mysa med mig själv framför "Oceans Twelve" och dräggla till Brad Pitt m.fl. och äta en massa jävla chips, godis och dricka läsk! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Verkar som om ditt andra nyårslöfte sprack innan det nya året ens hunnit börja ;)

2010-01-01 @ 20:12:13
URL: http://wikstroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0