Hur säger man till någon att hjärtat längtar ut?

jag är vid liv men inte länge till. den där medicinen mot huvudvärken var inte så bra för övriga kroppen märkte jag men ändå tar jag den när jag får ont i huvet, ganska smart .. men men..

idag har jag bara legat och degat i min säng, borde kanske plugga lite men eftersom jag missade provet idag så har jag faktiskt hela helgen på mig att plugga och jag har ju inte direkt bättre för mig ihelgen än att ligga hemma och tycka synd om mig själv. 


min kisse har legat med mig hela dagen, hon vet när jag är sjuk osv och gör mig sällskap då. hihi, gulligt jag vet.



måste bara säga att jag saknar mina söta klasskamrater jätte mycket :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0