Everything is about you.

right now: redovisning på projekt&företagande. jag, my & kajsa redovisade om Eden Spring ;)
Ett källvatten företag, ganska tråkigt och värdelöst men ah, lärorikt kanske. men dom här lektionerna börjar bli ganska roliga nu när vi får jobba i grupper och sånt :)

efter skolan ska jag gå på stan med ma babe, malin<3 för att hon ska köpa töjning som jag & mathilda redan gjort så nu ska vi tre töja örat på lördag :)
och senare på kvällen ska jag över till min andra babe, amanda <3 och baka med henne, vet inte vad vi ska baka men vi kommer på nånting, ehe, bara för att jag är bäst på att baka så vill hon ha min hjällp, ehe ;)

Men nu ska vi göra annat, puss.




min nya hårfärg, vart alldeles för mörkt.


Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker det blev riktigt snyggt :D

2010-01-14 @ 17:25:28
URL: http://wikstroem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0