Even backwoods barbies can get their feeling hurt.

idag är ingen bra dag. jag är sur, trött & hatar mitt liv just nu. hela dagen har jag velat typ skjuta mig själv i huve men tur man har såna underbara kompisar så!!
och i slutet av dagen var det nå jävla framtidsmässa(?) på gtc, det sög och jag gick in bara för godiset men fick hem några broshyrer, ja, det går det med. men som sagt, GODIS <3 


när jag kom hem var mina två favoritgubbar här! ehe, dom var här och fikade typ för dom har inget liv men det går an det med!

btw, lägger in bilder från lördagen ikväll, orkar inte gå ända ner och hämta minneskortet, jag vet, jag är typ världens lataste men det får man vara om man har haft både företagsekonomi och försäljning&service idag!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0