Ni önskar ni vore lika cool som mig.

Tonårslistan 2010.



Om dig själv & din familj.




1. Vad heter du ? - Julia Westberg
2. När är du född ? - 920329
3. Vart bor du ? - Valbo - Västbyggeby
4. Trivs du där ? - Huset är för stort :(
5. Hur lång är du ? - 164.8 för att vara exakt.
6. Höger eller Vänsterhänt ? - Höger men ska lära mig att bli vänster typ.
7. Hur många är ni i din familj ? Beror på hur man räknar, tre hos pappa, tre hos mamma men sammanlagt sex plus djuren.
8. Vem kommer du mest överens med ? - Pappi
9. Älskar du din familj ? - Över allt annat.

Skola.

1. Vad heter din skola ? - John Bauer.
2. Trivs du där ? - Formulera om frågan.
3. Tycker du att det är en bra skola ? - Skolan är bra.
4. Om nej varför? -

5. Vad går du för linje ? -
Entreprenör
6. Om du inte går någon, vilken vill du gå ? -


Kärlek.
1. Är du kär/gillar du någon just nu ? - Jag har känslor för en.

2. Om ja, vad heter han/hon ? - Lillen
3. Om nej, trivs du med att vara singel ? - Jag trivs med att vara singel men det härligare att ha ett förhållande.
4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få ? - Inte gråtit.
5. Vad tycker du om kärleken ? - Kärlek är överskattat.
6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång ? - Självklart.

Sex.
1. Är du oskuld ? - Nej, det är jag inte.

2. Trivs du med det ? - Går väl inte runt och tänker på om jag trivs med det.
3. Om du inte är oskuld, när förlorade du oskulden ? - Tre och ett halvt år sen ?
4. Med hur många har du haft sex med ? - Mer än tio, mindre än 15 :)
5. Skönaste ställningen ? - Sånt pratar inte jag offentligt om :)
6. Har du pullat/ runkat av någon ? - Ja.
7. Har du slickat/sugit av någon ? - Ja.
8. Brukar du drömma sexdrömmar ? - Kan hända.
9. Har du velat haft sex med din lärare ? - Kan jag lova!

Vänner.
1. Har du många vänner? -
Hur många är många?
2. Trivs du med dom? - Ja, självklart.
3. Är du vän med nån som du inte vill va vän med? - Jag är väl vän med dom jag vill vara vän med? Tvingar inte mig själv att vara vän med någon smartass.
4. Vem är din bästa vän? - Amanda, Malin, Mathilda & Madelene, och Lillen då :)
5. Har du hatat din bästa vän? - Inte hatat men jag har tyckt mindre om dom vissa stunder :)
6. Vem berättar du allt för? - Dom fyra bästa.
7. Vem umgås du mest med? - Dom fyra bästa.
8. Vem önskar du att du umgicks mer med? - Lillen.

Alkohol.
1. Har druckit alkohol? - Ja.

2. När drack du alkohol senast? - Nyårsafton.
3. Vem bjöd dej senast på alkohol? - Amanda
4. Vad var det för sorts alkohol? - Vitt vin
5. Brukar du dricka alkohol? - Kan hända
6. Har du druckit öl? - Ja
7. Tycker du om öl? - Ja
8. Har du varit full? - Skoja inte.
9. Godaste alkoholen ? - Vodka, cider & vin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0