cause I know that it is impossible for me to get you.

Konstiga funderingar jag brukar tänka såhär framåt kvällen:

om två st kompisar har köpt en varsin biljett till en konsert, såna biljetter brukar man ju inte få lämna tillbaka, så säger dom upp vänskapen med varann.
Fan vad fail i så fall, och sen är det ingen av dom som vill sälja sin biljett, ännu mer fail.

det heter ju bilister, cyklister, mopedister. varför heter det inte gålister då? det är ju mer självklart att det ska heta så.

när jag hör england så tänker jag på te, engelsmännen dricker typ jämt te, undra varför just dom gör det och inte tyskarna?

och när jag hör schweiz så tänker jag på choklad, var det en schweizist kille som uppfann chokladen eller? dom i schweiz gör ju typ bara choklad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0