we used to be so much more.

är så himla trött. skulle kunna gå & lägga mig nu, men jag ska kolla på film först, haha.

skolan gick smärtfritt, idrott först, jag sög verkligen på allt. spelade fyra matcher, badminton & pingis, förlorade alla med 7-0, haha!! och sen på eftermiddagen var det företagsekonomi, pratade om våra val som vi ska göra nu nästa vecka, jag funderar starkt på att ta ekonomi men då måste jag läsa matte c och jag är ganska osäker just där men jag ska prata med papi så han kan ge mig lite råd.

jag funderar på att läsa på pålmans handelsinstitut i uppsala efter gymnasiet, pappa gick där och han tyckte att det var jätte bra så kanske ska man gå i hans fotspår och bli en lika bra affärsmänniska som han.

jaja, nog om det. efter skolan så tänkte jag åka hem först men sen kom jag på efter halva vägen att jag skulle lämna tillbaka filmen åt pappa, så det bara att vända och åka tillbaka till gävle, åt även på donken med malin & filip och efter det gick jag, eller åkte buss till my, ganska lat är jag men det får man vara lite ibland.
vart en tripp till köpis med henne, köpte en tunika och tänkte köpa en ny plånbok men det får jag göra imorgon. fan då, glömde köpa en liten alla hjärtansdag present också. men vadfan! :(



Kommentarer
Postat av: Madde

Igår kväll bjöd jag 3 vänner på middag och sen drack vi vin, lyssnade på musik och hade det mysigt! Hur mår du idag? Kram /M

2010-02-13 @ 13:26:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig. Vad händer hos dig idag? Kram /M

2010-02-13 @ 15:21:55
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

okej. jag har pluggat lite och sen tagit det lugnt. vad händer ikvälL?

2010-02-13 @ 17:13:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej :) Ikväll blir det en myskväll med killen på soffan och äta hämtmat och kanske se en film eller så! Hoppas du får en fin kväll! Kram /M

2010-02-13 @ 19:10:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0