nothing i can do.

dagen vart helt lyckad förutom att jag klev upp klockan åtta, ehe.
jag, my, kajsa, ogge & juel åkte och badade vid tio på parkbadet idag.
det var verkligen värt att kliva upp åtta för det, så grymt roligt hade vi.
fast vi tröttnade ganska snabbt och åkte hem.
på bussen så somnade alla och när vi var vid valbo vaknade my upp och fick panik för att jag skulle av, men det var för sent att kliva av så jag fick åka till gävle och vända .. det var jobbigt. 

jag kom hem vid vid fyra tiden, somnade direkt och vaknade för en timme sen. lyckat, haha.
men är fortfarande astrött så blir väl en tidig kväll ikväll!




tack för att ni är så jävla bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0