jag har det bra idag.

känns som att inte har orkar blogga ihelgen, ehe.

fredags: bio med älskling, it's complicated, jätte rolig och jag typ vek mig av skratt :)
lördags:parkbadet med favoriterna, väldigt mys & roligt.
söndags: slappdag, sov även hos kajsis för jag orkade inte med min familj.

och den här veckan,
tisdag: evk möte för att jag har för hög frånvaro enbart för att jag varit sjuk,
FxS prov, vet inte ens vad vi ska kunna? bra julia, bra!
innan fredag: vara klar med granen,
energikällan = muntligt med roger men vore bra om jag kunde nånting,
hemsidan ska vara inne, jag har bara gjort en header, förstår ingenting? och en marknadsplan ..

jag är så jävla trött, jag sov väldigt bra hos kajsa men lite för lite sömn, somnade nog inte först vid halv ett och vi hade ställt klockan på kvart över sex. ehe.

får bli en tidig kväll ikväll efter att jag har dejtat mina FxS papprena.. 




ni förgyller mina dagar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

(Y)

2010-02-09 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0