i can't believe it still hurt like this.

skolan gick askalas idag,
evk mötet gick som på räls. studierektorn fattade inte ens varför vi hade ett evk möte för mig eftersom jag är grön i alla kurser förutom hip och spanskan men det beror enbart för att jag varit sick och inte lämnat in nå grejs.
och sen var det inget fel på min frånvaro, har bara giltig frånvaro så hon tyckte att jag var en superduktig flicka, hon fick nästan tårar i ögonen för hon var så stolt. ehe :å

FxS-provet kanske det inte gick sådär asbra på, men jag får väl göra om det, inget mer med det.


och i veckan måste jag verkligen köpa en ny jacka, speciellt om jag ska till kungsberget med kajsa ihelgen. :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0