det ska bli åska inatt har dom sagt, men vi är två som sitter här på vakt. jag är så glad att jag lärde känna dig, allt blir enkelt när du är här. du är min vän, den jag tycker om, min bästa vän, av alla som jag mött. ibland blir jag så rädd att du ska tröttna och gå, när vi har blivit stora, finns du kvar här då? min bästa vän..

det är tyst och huset är släckt, du ser på mig och allt blir perfekt. jag är så glad jag lärde känna dig, allt blir roligt när du är här. du är min vän, den jag tycker om, min bästa vän, av alla som jag mött. ibland blir jag så rädd att du ska tröttna och gå, när vi har blivit stora, finns du kvar här då? min bästa vän..

om du känner dig ensam, lovar jag att trösta dig som du tröstat mig, du är min vän, den jag tycker om, min bästa vän, av alla som jag mött. ibland blir jag så rädd att du ska tröttna och gå, när vi har blivit stora, finns du kvar här då? min bästa vän..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0