10 sanningar om mig.

  • jag tycker att det är grymt äckligt när tjejer har omålade tånåglar, vet inte varför men det är bara så äckligt!

  • mitt längsta förhållande varade i över ett år och det tog mig mer eller mindre ett år att komma över han helt och han är den ända kille som jag har gråtit över.

  • jag är beroende av sex, får inte jag det så blir jag på dåligt humör och hatar allt & alla och önskar död åt alla.

  • jag älskar att kolla på en och samma film flera gånger om just för att jag vet hur dom slutar så då slipper jag vara orolig att någon dör osv.

  • jag äter nästan inga mjölk produkter förutom smör och fil. jag blir äcklad av själva tanken att dricka mjölk, finns inget som jag hatar mer.

  • jag tycker synd om alla människor, hela tiden. vet inte varför men när jag ser en person så tycker jag synd om den personen direkt utan att riktigt veta varför.

  • jag är en person som snackar jäkligt mycket skit om andra, har fördomar om nästan alla.

  • jag avgudar kvinnor som vågar vika ut sig i tidningar osv. tycker att det är grymt modigt och att det är ett bevis på att dom inte skäms över sina kroppar och är stolt över dom.

  • jag själv tycker att jag är en dålig dotter, syster, vän och flickvän. jag visar inte att jag älskar personer och jag tar ut min ilska över dom som betyder mest.

  • mina ben och min mage är dom kroppsdelarna som jag verkligen älskar på min kropp, jag skulle inte byta ut dom mot världens alla pengar och det är helt seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0