Where'd you go, I miss you so.

Jag fryser.
Jag är hungrig.
Jag ska stanna inne resten av året, nästa år med då.
Hitler hade bara en pungkula.
Lite sisådär onödigt vetande, jag vet.
Jag har frusit som fan idag.
Men det var det värt, fast nä, fast jo. Äh, vem bryr sig.
Jag har haft en jävla otur idag, fast lite tur med.
Jag saknar My & Kajsa, väldigt mycket.
Jag är ensam hemma för mamma åkte iväg och hämtade min syster.
Det är lite småläskigt. 
Jag hatar att vara ensam hemma. 
Och imorgon kommer jag frysa lika mycket tror jag.
Överväger att ta på mig täckbyxor och tre jackor.
Ehe, michelin julia <3 :)
Nu skulle man haft lika jacka som Joel. Asnice liksom ju.

Äh, puss & godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0